torsdag 6 maj 2010

Moonlight Sonata

Beethoven är ju fucking jälva underbar. det är så skönt att lyssna på. Jag önskar att jag kunde spela piano som den karln kunde. Because he is dead, you know..
Jag skriver så bra ord när han spelar och jag lyssnar. Det gillar jag.
Beethoven -the dude.
Moonlight Sonata, finaste finaste stycket.

Allt jag gör är att plugga. Dag ut och dag in. Vad är en bal på slottet liksom?
Min senaste tenta misslyckades jag med, vilket fick mig att känna mig som världens mest misslyckade människa på jorden.
..sen gick det över.
Men det betyder en till omtenta. samtidigt som b-uppsatts.
alltså, kill me.


Sova.
fan.

jag måste bara skrika ut det här: PÅ LÖRDAG FÅR JAG TRÄFFA MANNEN I MITT LIV IGEN.!!!!!!!!!
tre veckor sedan snart. Det känns.

På TISDAG KOMMER ANNA GRABOS HEM TILL SVERIGE. hur sjukt? Hon har varit borta så länge, det ska bli så skönt att hon är back in town. Eller ja.. landet. Dock bara för några dagar. Men jag gillar det!

puss puss

Inga kommentarer: