tisdag 13 januari 2009

College. Pain or what?

Oh my lord. Jag har ett hur tight tids schema som helst idag. vad hande egentligen, nar blev det sa har mycket att gora. Inte kul.
inte kul.
eller jo lite.
Fick reda pa igarkvall runt nio tiden att jag har prov och en essay att lamna in idag. Det hade jag ingen aning om. Kul att fa den pa sig liskom. GAH. (bara for att jag rakade missa sjalva lektionen) men men. Tror att jag kommer klara det. Jag menar det handlar om religion och .. det kan ju inte vara sa svart.. eller?? (jag hoppas jag har ratt och inte fel)

Anyways.. nu maste jag satta mig och plugga, klockan halv har jag International Business och efter den forelasningen maste jag satta min ner med mina accounting uppgifter.. sen maste jag skriva klart essayen..(till ikvall). mycket mycket. efter det maste jag ga pa forelesningen (religion) skriva provet och sitta dar till halv 10. Sen klockan 10 ikvall ar det mote.

aj. nu fick jag ont i huvudet. inte bra. inte kul.

STUDY.

Inga kommentarer: