fredag 2 januari 2009

det ser ut som om jag var i spanien i helgen, så är det inte.


Hemkommen igen.

och jag saknar redan Anna.. faktiskt på riktigt. Jag hade verkligen super kul i Strängnäs, jag har saknat staden. Den är fin (om man inte varit där på ett tag) hihi. busigt.


tisdagen spenderades i Eskilstuna, shopping och fika med Julia och Malina. (SÅ jävla kul att träffa de igen.. jag har faktiskt saknat dem med). oj vilken jobbig svenska. men mysigt var det.

jag krockade nästan. (tur att jag har en bästa vän som kan skrika bra)


onsdag.. nyåsafton. respect. vi for runt och handlade sprit och mat. Sen åt vi mat och drack spriten. Verkligen världens bästa middag hemma hos Grabos. Sen blev det mankan. Jag hade mindre kul, men det var trevligt.. jag var ju med mina vänner.. det var huvudsaken.


torsdag. Efter att fått tillbaka väskan (jag råkade tappa den på onsdagen) så var jag förstas super lycklig.. då åt vi mat och hyrde film. Jag, anna, julia, malin. det var mysigt men filmerna söög och jag var trött. ehh ja..


sen så... vet jag inte om jag gjorde så mycket mer.


jag har ifs skrattat mer än vad jag gjort på mycket länge. VI HAR SÅ ROLIGT!! det var skönt.


fredag, är idag... jag åkte hem. nu är jag hemma. och jag måste packa.. på söndag åker jag tillbaka till New York. jävlit coolt.

jag saknar det lite. eller rätt mycket.



men, nu ska jag göra annat, typ kolla på gossip girl.

:)

puss.




ps. jag fick inte hångla i veckan, jag är fett lessen för det.

+ jag kommer skriva en års-krönika. det är liksom det man gör.

Inga kommentarer: