fredag 16 januari 2009

Runaway

jesus, vilken vecka. men nu ar det iallfall helg, vilket kanns otroligt skont.. men inte for att det egentligen spelar nagon roll. jag har fortfarande lika mycket att gora. Det enda kanske ar att jag kan ga upp senare pa dagen, men lagga mig senare pa kvallen. samma grej.
har som sagt en hel del att gora den har helgen.. en helt bunch of essays. tre for att vara exakt. Sen har jag prov/tenta nasta vecka och lite annat smatt och gott.
men jag ar glad anda.
Igar var det foresten fest. Men inget att skryta med direkt.. det var ett s.k black people partey. Det ar bara svarta dar och de lyssnar pa konstig hipp-hopp och diggar typ. Det blev hyffsad tidig hemgang for min del, och jag spenderade natten lasandes. men det var mysigt.

Foresten ringde med bff mig haromdagen. fuck vad jag saknar na. all karlek till henne.
jag blev iallfall valdigt lycklig.

nej, har jag inte sitta. Nu ska jag ut och shoppa lite, (man maste ju fa roa sig met nagot).
puss.

Inga kommentarer: