onsdag 7 januari 2009

You Can Have Whatever You Like

hej svejs,
jo min ars-kronika ar pa g. jag maste bara sitta pa ett stalle dar jag kan lagga upp bilder och anvanda min dator. Internet fungerar som vanligt for tillfallet inte i rummet. sucks big time. Men det finns ingenting jag kan gora at den saken. MEN JAG AR LISKOM GLAD ANDA.
(sug pa den snalla)

Forsta skoldagen igar, skont att vara tillbaka. Jag traffade en as sot ryss som ragga upp mig nar han fragade efter en tandare. hett eller vad. haha
not
men sot var han och smart.

senare hangde jag lite med morgan och gabi, skont att se deras sota face igen.
idag. skola hela dagen i princip.
Jag inser nu att den har terminen kommer vara ganska sa mycket svarare och det kommer att kravas mer av mig. Men va fan. det klarar jag. varfor skulle jag inte liskom?
(fast nar man ser min accounting bok spyr man nastan pa den... 1350 sidor) assa jag skojar inte.

puh.

nu ska jag kranga ihop en liten dinner.
det snoar foresten ute. sjukt mysigt. (man ska kanske ta och hangla upp en ryss). tss.

bye loves

Inga kommentarer: