lördag 31 januari 2009

Naken sanning


Jag har haft en underbar dag idag. Fick gå upp i gryningen typ klockan 8 för att åka till New York City klockan 9. wow. det var tidigt för att vara fredag. Lite pain, men jag kom upp. Jag och Shenhav for ut på äventyr. Det var kul. New York var lovely as usual. For vidare till New Jersey, och shopping. Riktigt nice. Två ritktigt fina klänningar som normalt skulle gå på närmare 4000 spänn. Men jag fick dem för under 400. Jo jag tackar. Jag vene vad felet var. Det vara bara utförsäljning. Men.. det gjorde inte mig nått. ;)
Avnjöt en liten starbucks och köpte en liten termos starbucks kopp. Behövs på mornarna/sena kvällarna.
Tillbaka i White Plains vid fyra tiden. Trött som bara den. Men var tvungen att springa en tur till bibblan för att låna hem nytt matreal. PORR. nej jag skoja.
men SATC! chilla ett tag, innan jag slumra till. Vakna med ett fett jävla ryck klockan 7. (PM). ICE CREAM SOCIAL FOR GOD SAKE! gjorde mig snygg lite snabbt. 
väl nere i lower lounchen så var jag ensam. VAD ÄR ALL GLASS?? 
jag vet inte när eller var, men jag var på fel ställe. det var synd, jag blev lessen och gick tillbaka till mitt rum med svansen mellan benen och åt lite ships ohoj.. (TYP), choklad cookies är vad det är. gott. 
Nu ska jag nog sova 4 real. jag är otroligt trött. imorron ska jag plugga och dricka kaffe ur min nya fina kopp, och kanskae ha på mig en ny klänning. 


jag saknar anna. 
puss.

Inga kommentarer: