tisdag 20 januari 2009

If you´re out there

It's a shitty day. What more can I say?!
rap rap rap. hipp hopp. suck on it.
Nej, men seriöst.. dagen började inte bra. Sprang in föresent till men engelska lektion.. där det visade sig att esseyen var due today. WTF. Min proffesor, poet-fittan.. som jag vill kalla henne idag, skickade tom ett mejl till mig där det stod att det inte var "the final due" idag.. bara kladden. Åhhh.. vad arg jag blev. Tydligen var det hela i ett missförstånd.. men jag fick inte lämna in det senare... utan att var tvungen att lämna in det jag hade. vilket sög.
Sen visade det sig att jag även hade missat ett quiz de hade haft på torsdagen.. den dagen jag verkligen inte orkade gå till skolan. fuck fuck dubbel fuck. 
men inget att göra åt saken.
prestations ångest.
jag vet ju att jag kan skriva så bra.
fuck igen.

Fick en gratis frukost iallfall. god som fan. Så nu kanske dagen blir bättre. (vågar man hoppas).
1 timme innan nästa förelänsning. Ska skriva lite på en en uppgift jag måste lämna in.

jesus. Obama tar över vita huset idag. yeeeeeehaaaa. fett nice. 
(det gav mig en gratis frulle). tss. men mannen är cool.

may god be with you.
love you all
puss

Inga kommentarer: