lördag 17 januari 2009

Lone Star

trots så mycket att göra gjorde jag ingen ting igår.. vilket resulterade i en allmänt skön dag. Men den var kall. Oj så kall den var. -15 C. det var kallt det. Kallaste dagen här på 15 år. Impressive. Och jag fick uppleva den. asså. så coolt.
nej jag vet inte det..

men att jag inte gjorde något igår skulle ju egentligen med atomatik inbära att jag varit tvungen att göra en massa school work idag istället.. men änsalänge har jag inte gjort ett piss.
Jag gick upp klockan 2 idag. ouch. mindre bra. Så.. jag har inte direkt känt för att göra något school work idag heller. (min söndag kommer inte bli kul) I can feel it. 

men, jag är glad ända. Som vanligt. tur är väl det. 

Klockan är snart 6. pm. Jag funderar på att dra till westchester mall. för att få lite frisk luft och eventuellt spendera mer pengar. 
men jag får se. 
men frsik luft skulle inte vara fel ...

en annan fett irriterande grej är att det är stopp i min toa. problems. jag kan inte använda den. måste springa till andras toaletter all the time. det är inte kul alla gånger. 

nej.. här kan jag inte sitta. jag måste ta tag i den här lördagen. :) ja det måste jag.

puss på nästan alla.

Inga kommentarer: