onsdag 28 januari 2009

Something a man cannot handle

åh nej.. nu måste jag skriva om allt igen. det var mindre kul...

så.. tisdag. beloved? nej det kan jag inte påstå. Ända sedan jag var typ 13.. as far as I can recall. Haha. har jag hatat tisdagar. Sure undantag finns, men jag menar, antingen är det en så kallad ful dag eller så går allt bara inte vägen. förra tisdagen tillexempel hade jag grova problem med poet fittan. Inte idag dock. Men.. det har inte varit en bra dag.

Idag, har varit en tänkar dag. Inte alltid så positivt, som det kanske låter. JAg kom inte fram till något spektakulärt.. eller ingenting överhuvudtaget. värdelöst. och jag var ute på alldeles för djupt vatten. man måste ta en sak i sänder och en dag i taget. 

varit i plugget från 9 am till 9 pm. hmm.. mycket nu? indeed. Men kvällen blev roligare. Shanhav och ryssen kom förbi med en Jonathan. trevligt. Vi pratade omskurna penisar och smoothies. Kul. jo.
drack varm choklad, och nu ligger jag i min säng. Jag ska duscha, och hoppas på snöstorm. Då får jag nämligen vara ledig imorron. Vilken skulle vara nice. för jag behöver fokusera på International Business. 
oh yes.

men. gonatt och puss.

Inga kommentarer: