lördag 24 januari 2009

the Precious Kiss from your Luscious Lips

fredag..kan väl inte direkt skryta med att jag har gjort något speciellt idag. Inget alls egentligen. Skulle plugga lite.. veckan som kommer, kommer inte bara enkel. 
men jag har läst HP, ätit choklad och tittat på SATC istället. more glamorous that way. :)

Annars.. så blev jag vän med poet-fittan igen. Jag gick dit med den färdiga essayen och var lite arg men samtidigt visade jag repect. och hon sa att hon ville läsa den. YES! I´d won the battle. och allt kändes så mycket bättre!! 

Idag när jag var ute och prominderade funderade jag lite över kärlek. och på ur frusterande det är att det inte bor några snygga grabbar här.. eller män för den delen. (jag måste ha en man.. jag är faktiskt 20). Tänkte på hur mycket jag saknar sveriges fina män. I sverige är alla bra snygga. damn it. Och i allt funderande missade jag världens chans med världens snyggaste karl. Jag hann inte se så mycket för jag var djupt inne i mina egna tankar.. men jag hann se skymten av två bruna ögon och ett mycket fint brunt lockigt svall... och nice kläder. 
fuck it.
jag missa chansen.
fuck --
men.. jag kanske har turen att spring på karln igen.  (jag tvivlar dock på det, det verkar som om man inte ser samma söta person två gånger här!!)
anyways.. det var kul med lite kött. 



vem är det nu som kallar män för kött. konstigt. Det är inte jag iallfall.
eh.
puss.

Inga kommentarer: