måndag 5 januari 2009

When Did Your Heart Go Missing_

Då var man på plats. Känns faktiskt för jävla bra! (: 
Jobbigt som fan var det att gå upp iallfall, men det gick. Väl på arlanda fick jag packa om mina väska. Den var för tung.. och bruden var inte snäll. Så då var jag tvungen att packa i två. men det gick det med. irriterande bara. Det måste varit det som gjorde att jag glömmde köpa choklad. KUL. 3 månader att se framemot utan marabou. jaja. ingen har väl dött tidigare.
Flygningen tog inte alls så farligt lång tid. Jag sov iprincip direkt när vi kom upp i luften. en film och några CSI avsnitt senare + lite gynning (boken) så var man i New York. ritkgt nice!

Väskorna var åt helvette tunga att släppa på till mitt rum. Men det gick. Jag var envis, och nu sitter jag här på min säng och skriver. Känner mig ritkgit hemma faktiskt. 
Har träffat min nya roomie. Rikigt trevlig verkar hon vara, hennes päron med. skönt! 
(och hon har tv + tv-spel, det är soft). 
eh. jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag är sjukt trött. kanske borde man springa förbi Morgan och gabi? hmm..

fy fan vad min dator är smart. Amazing.

Inga kommentarer: