lördag 14 februari 2009

Det är vår fest, man har tappat kollen

Världens roliaste kväll igår! det var underbart. Först billtur in till NYC en en liten bubbla. En galen indier/britt körde. Det var underbart. Jag trodde jag skulle dö. 
Såg New York från en bro. Amazing. Ibland glömmer jag faktiskt bort vart jag bor någonstans. :) 
I heart NY
i vilket fall, så blev det middag på indisk resturang. så otroligt gott. och choklad till efterrätt. Vidare till en bar. Kändes väldigt Sex and the City. 
jag var lycklig. 
jag gillar verkligen nepal brudarna (de som hade middagen). yeey.

idag, är det valentine´s day. Inte för jag tror att det behövs påpekas. hmm.. jag har ingen valentine. och jag har ingen anna att tvinga vara med mig. 
så.. what to do?
nog kommer jag på något.

hej så länge.

och hoppas ni får en bra hjärte-dag

Inga kommentarer: