lördag 28 februari 2009

Verkligheten


Jag har gjort så mycket saker idag..
först sov jag till 12.. eller nästan 12 halv iallfall. Jag kände att det var jag värd. och det finns inget skönare än att veta att klockan inte kommer ringa. sen.. pluggade jag international business, tvättade all ljus tvätt, gick till biblioteket, gick tillbaka, pluggade accounting. 
tittade på greys. åt kaka.

bra dag. 

det har regnat idag också. Men för en gångskull är jag inte arg på regnet.. för det luktade vår. Då är det helt ok. 

Min kära syster la upp bilder på mig från i sommras när jag var full.
 Jag saknar henne fett!! 

jag tror jag ska titta på Björn. Jag behöver lite sverige och lite humor. 
puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen HEJ Elin :) Hur är det med dig?? Jaså, du är i "amerikat" nu eller? Och vad gör du i Gävle då? tell me :D Klart jag säger till nästa gång det vankas Gävle besök ;) kram