fredag 6 februari 2009

Här lever vintern, men det är vår för Hjärterdam


Fredag. det är nice. Sov sjukt länge.. och vaknade med ett svullet öga. Jag vet inte varför. Det ser sjukt roligt ut. Har varit vaken i 4 timmar (tops) och det är inte bättre. fuck. jag vill inte se ut så här.. 
jag påminner mig själv om en sharpei. söt hund, men på mig. Jag vet inte.. 

så hur ser helgen ut då? den består av PLUGG. jag skojar inte. Nästa vecka är det a lot. 

Igår kom jag på vad jag vill göra med mitt liv. Hur skönt är inte det. Framtiden har varit som en dimma.. men nu. Jävlar vad jag ser bra. Och det känns otrligt bra. Så jag firade med pizza och bakade igår. YEEEES!

Nu ska jag försöka göra mig fin.. sen ska jag till bibblan, sen till Olivia. Galen mexican. Men det kan bli trevligt. 

Inga kommentarer: