torsdag 19 februari 2009

Like You Said

jag gillar inte den här onsdagen. Eller gillar och gillar inte. Men va fan. Depressing. Dagen började bra. Sov lite länge bara, men det gjorde inget för jag hade iallfall sov morgen. Men.. sen blev det bara gråare och gråare på himlen.. sen kom snön. Inte kul. Jag menar det har varit vår i flera dagar. I fucking like. sen kom snön igen.. men inte så länge.. ifs.. för sen kom regnet. ÖSANDES. det var verkligen inte kul. Så efter mina föreläsningar i brist på annat (läs för trött för att göra homework) slumrade jag till.. i närmare 2 timmar, eller 3. Och jag drömmde så konstigt. Att alla mina vänner var här med mig och att jag sa till Jose vem jag var kär i. Konstigt. Sen vaknade jag till somnade om, Då drömmde jag att jag var tillbaka på min gamla ridskola, och jag red i kjol och uggs och var allänt kass. Det var inte kul. Vaknade av att jag var ute i regnet och åkte bob. Alltså i drömmen, inte på ritktigt. 

Men. Ja. hur jävla underbar är dagen? Jag har iallfall pluggat nu. Känns bra. Min International Business Professor sa åt mig att göra en speciell uppgift för honom. Prioriterad ab. Men den har jag gjort nu iallafall. Och jag är stolt över mig själv.
Imorron är det middag för alla på the Dean´s list. Jag är självklart med på den. 
Impressive or what?

Jag måste läsa en super svår essay nu. jag fattar ingenting. Men det handlar om Grade Inflation. Så jag tror jag fattar lite. Men jag måste fatta mycket. Eh. Whatever.

PEace Mother fuckers.

Inga kommentarer: