tisdag 3 februari 2009

Nothing Better to Do


snö storm, snö storm. och intresse bussen susar förbi. (thank god). hehe
appropå god.. poetfittan, måste vara en väldigt troende person.. jag har kommit på det helt själv. Hon smyger in små anekdåter hela tiden. Som förra veckan tex utbrast hon "We are all Gods Children". Sen idag kom det citat ur bibeln.. om hur män inte lever monogamt. hmm.. jag undrar ja..
hon är lite charmig iallfall. poetrypussy.

jag hatar inte den här tisdagen föresten.. förutom att det är snöstorm. MEN det regnar iallfall inte. det är huvudsaken. Som vanligt är det en sjuuuuuuukt lång dag idag.. så jag tänkte vila lite nu innan min föreläsning klockan 6. Behövs.
Förhoppningsvis kommer jag drömma samma lika dröm som inatt. Det var gött det! 
hehe
ja, det var sex. och ja det var med min dröm man. 
tsss..

nu.. "take a napa"

Inga kommentarer: