onsdag 11 februari 2009

Glory

Oj.. idag är det bättre. även fast jag har varit rätt stressad idag med. men bitarna har fallit på plats idag.
Började med engelska föreläsning med poet fittan. hon var lugn idag och inga hastiga utrop om gud. så det var lungt. 2 timmars studerande efter det Europa instutioner. det ni..
Föreläsning Internationel Ekonomi. nice. Hade inte provet idag.. blev uppskjutet till torsdag. Jo jag tackar. 
Gick tillbaka till mitt kära lilla rum för att skriva klart min religion uppsatts. Då ser jag en fet jävla orange lapp på dörren. Det var förövrigt en bra orange lapp... FÖR DEN SA ATT JAG VI SKA FLYTTA UT DEN 27 MARS. yiiihaaaa. jag behöver inte bo på hotell en vecka. 
och jag slipper prata med dean mike. Han väger typ 300kg, och är svart. Jag vågar aldrig säga emot. 

men.. jag är nöjd med dagen. fast så troligt trött. Jag har pluggat och ätit i princip idag. och druckit kaffe. såååå nu ser jag verkligen framemot att sova. yum yum

AH. en fett creepy grej idag var att en creepy guy i min klass kom fram till mig och börja prata om min starbucks kopp jag hade. wtf liksom. han är liten och pratar som han jämt är hög. Om jag skulle luta mig närmare och lukta på honom slår jag vad om att han skulle lukta konsigt..
anyways.. han höll på att tjata om min kopp forever. hur mycket hade den kostat och bla bla bla.. när jag svarat på det tre gånger och han forsatte fråga mig samma sak.. creepy.. började jag bli nervös. Vilket resulerade i att jag tröck ut M&M´s från the wending machine. dumma dumma creepy guy. jag kan inte äta M&M de är jordnötter. Som tur var fick jag en ny dollar av honom. Snäll creepy guy in the end.
det var väl en fin historia.

nu vill jag sova. 
I rock. såå jävla stolt över mig själv att jag klara allt idag. (jag trodde att jag inte skulle göra det pga alla fuck igår. ) hahaha vilken rolig mening.

gonatt.

Inga kommentarer: