tisdag 10 februari 2009

the F-word?



fuck fuck fuck fuck..

min måndag blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag hade lagt upp min stide plan perfekt. Den inehöll inte att jag skulle få skirvkramp när det gäller religion, eller att skrivande skulle gå över tiden... så att jag inte hann läsa om Europa och skriva klart uppgiften om Europa. FUCK.

och dagens planering inehöll inte att ta en timmes (läs två, fuck), timmars tupplur.

FUCK.

dagen inehöll inte heller ett fuckat möte där de säger att terminen slutar den 20 mars. Jag var helt inställt på den 27. Nu vet jag inte vart jag ska bo sista veckan innan jag åker hem. 
fuck.

tack vare detta möte har jag inte kunnat koncentrera mig på studerna utan har gått runt och varit arg senaste två timmarna. 
fuck. 

har druckit fett med kaffe och tuggat tuggumi. jag är i stressfas 8 på en skala 10. det är sjukt. 
hur kan jag äns sitta här och blogga?

det jobbigaste är att jag inte kommer somna. fuck.

jag vill slita av mitt hår och kasta glas i golvet, kanske slå sönder en spegel. Nej föresten.. det resulterar i 7 års olycka. det klarar jag inte med. 
GAAAAAAH. skrika lite vill jag. 

nej.. här blir inga barn gjorda. jävla tur det. 
men jag måste sova nu. upp tidigt imorron. Förhoppningsvis kommer det finnas tid att fixa till det sista imorron.
GOD BLESS ME. 

Inga kommentarer: