torsdag 5 februari 2009

This Rope is Long

Då var det redan onsdag kväll.. hur skönt?!?! jävligt faktsikt..
rätt lång dag idag med fakitskt. Började lite med härlig accounting. BLAAA. tenta nästa vecka och jag känner inte för det. debit.. credit.. wtf?!?!
sen satt jag i möte med korine.. det är min student advisor. SEGT som vanligt. Men jag berättade iallfall att jag inte skulle komma tillbaka nästa termin. Hon blev lessen och försökte övertala mig att stanna med både det ena och det andra. Men jag vill hem till Anna.. så är det bara.

eh. ja.. sen har jag pluggat från 3 till nu 7. Det är bra. Jag har läst om EU. vilket tur att jag vet hur det är att bo i EU. respect. haha

nej.. jag ska pallra mig iväg till biblioteket nu tänkte jag.. ta med mig några nya SATC avsnitt med mig hem och sen mysa. Inge per pluggande behövs idag! yes yes yes yes yes-

a men tjaråååå
puss

Inga kommentarer: