lördag 7 februari 2009

I love, you love

depressing. lite iallfall.. det är en väldigt tråkig fredag kväll.. och chokladen är slut. fenito. gone. uppäten. jaja
hängde lite med olivia för ett tag sen. oj vad pain. får man säga det? hmmm.. men det var sjukt. Jag satt under en timme och lyssnade på när hon pratade om sitt x (som hon förövrigt var gift med) och hur han nu hade börja tagit kontakt med henne igen. bla bla bla bla. Ni vet alla samma lika historia som alltid dras. jag trodde jag skulle avlida. Sen satt vi där och kollade på en massa bilder.. på han.. på tjejer han addad på my space osv. Hur kul var det liksom? inge kul. 
så jag drog en vit lögn och gick hem jag klarade inte av mer. 

nu ska jag nog sova. det verkar inte bli roligare idag. Och om jag sover nu blir det lördag snabbare och kanske mer spännande. ;) 
jag saknar anna så det gör ont. 
a bit painful.

stay positive. 
nu kör vi. fullfart.

puss

Inga kommentarer: