fredag 13 februari 2009

I Will Always Be Your Soldier


vilken otroligt jävla vecka. Säger bara "thank god it thursday". Den har varit så otroligt stressig och så mycket att göra. Unbelievable. Men nu är det klart och det är helg... lååååång helg as a matter of fact. Ledig på månag. Underbart.
Så vad har hänt senaste tiden.. förutom att jag har pluggat sönder typ..  var jag och Shenhav och såg en film (black movie week den här veckan). gick mest för den gratis pizza som skulle vara där.
Filmen var as bra.. faktiskt, och när väl pizzan kom in.. visade sig det hala vara en bluff, så vi fick popcorn istället. Huge disappointment. men.. som sagt filmen var bra. 

sen, hängde vi med killen från Ryssland åt twix och chilla.

Idag har jag nästan blåsit bort. Det är sjukt vindigt. ???? blåsigt. 
inte kul.

imorron är det fredag. Längtar som fan. Då blire indisk resutrang inne i New York. huur kul?!?! kommer bli amazing.

har lyssnat på marit bergman ikväll. "I will always be your soldier".. och det kom lite tårar faktiskt. FUCK IT. jag saknar anna jätte mycket. 

men.. bara 6 veckor tills jag är hemma. thats nada.
visst ja.. måste skicka mejl till mami. Hon har inte hört av mig på en vecka och börjar visst bli lite orolig. (för den som är intresserad menar jag).

sleeeeeepy. puss puss och natti natti

Inga kommentarer: