tisdag 24 februari 2009

Today´s on fire

fy fan vad jag pluggar bra. Det är det enda jag har gjort idag.. nästan.. allt har gått så bra. amaxing. 
förutom när jag skulle försöka mig på att ringa anna igen. jag fattar inte vad jag gör för fel. Det är fett med koder som ska tryckas hit och dit. inte så nice
jag kansake trycker fel.
i vilket fall.. köpte jag telefonkort för närmare 300 spänn igår. det var inte kul. och inget funkar. Det gör mig förbannad. på ritkigt. 
jag får väl helt enekelt ringa med vanlig taxa. men då kan jag bara säga hej..
fast det är det nog värt ändå.

nog om det.. typ lite iallfall. telefonkort gör mig irriterad.
imorron är det tisdag och jag har prov. hahhahahahaha.
inte kul.
sen snart på fredag är det bara 4 veckor innan jag är hemma igen. Det är fett nice, för jag saknar hemma. Men jag tror jag kommer sakna placet här när jag är hemma. 
Jag önskar att jag vore lite rikare så jag kunde göra med saker här.. då skulle det nog vara roligare här.. då skulle jag sakna det mer.. så det kansake är bra att jag inte gar några pengar. DEAP talk. 4 real. 

nu ska jag kolla på Greys. fan vad nice. 
puss 

Inga kommentarer: