söndag 15 mars 2009

Det var tydligen schlager i Sverige, men ser det ut som jag bryr mig eller? ehh.. nä


tja fan..
det gick inte så bra med skrivandet som jag kanske hade trott. Men en liten paragraf iallfall. Det är något mina vänner.. alltid något. 

har tittat på "a cinderella story", behövde lite tjej enkel film. men den var kass. Jag trodde den skulle vara ok eftersom Chad, as het, var med.. men nej inte. Varför är Hilary Duff alltid så svag och känns så fjompig. oh god. 
men som sagt, chad vad het. Synd att inte alla amrikaner ser ut som honom. mm.. då skulle man ju vara i paradiset med tanke på att usa är så stort.

fan vad coolt att bo där jag bor. Ett stenkast från New York. vem gör det egentligen?? jag är fett cool. och fett trött för det jag skriver har ingenting att göra med någonting. oh god. (igen) vem är det som börjar bli troende här?!?! oh.. det påminner mig om att jag har en essay att skiva för religion. när jag nu ska göra det.
äh, men det löser sig.

så..sluta jiddra och kanske sova istället.
jo tack.

puss!
gonatt!

Inga kommentarer: