torsdag 5 mars 2009

Sealion


onsdag. fan.. snart helg. imorron för mig. Det tackar jag för. 
Idag har jag varit i skolan. no shit.. 

har hängt med shenhav idag. Vi har så jävla intressanta diskussioner. Idag disskuterade vi religion i timtall. Det är intressant.. fattar inte varför inte fler personer är mer intressrade. Vi drack milkshakes och åt french fries as well. Hängde på macken.. the place to be now days. Ägaren är fett skön. Först tyckte han inte om mig. Men han trodde jag var från Switzerland. Vad är dealen med det? Amrikaner-Sverige-Switzerland. De vet inte vad skillnaden är. 
pinsamt. jo fan. 

sen har jag pluggat.. men inte så seriöst. Gör det i helgen istället. 
är trött nu också. jättetrött faktikst. 
ska nog borsta gaddarna och sova.

om 23 dagar är jag i Sverige. Jag saknar Anna. 
jag saknar Johanna, Ida och Sofia.
Pirrimuttan, sal the pal, fray och roffe. 

Inga kommentarer: