lördag 21 mars 2009

My love.



Idag har jag varit på den mest fantastiska date någonsin. 
.. med New York. 
vi var tvungna att ha en sista stund tillsammans innan jag lämnar skönheten för ett litet tag. ohh jaa.. för jag kommer komma tillbaka!!

jag gjorde en a la Carrie date. Dvs. Jag köpte höga skor och rökte Ml. 
nice

Jag började med att springa ner till United Nations för att köpa en födelsedags present till min far. Han kommer bli så glad så! :) sen blev det sko shopping. fett nice. 
sen begav jag mig till mina old hoods.. där jag bodde när jag först kom hit (för ett halvår sedan). men så klart klev jag av tunnelbanan fel. (inte för att det gjorde nått, för jag hamnade i världens mysigaste shopping område) tack tack. 
sen blev det old hoods. Det är ritkigt häftigt hur NY kan ändras på lite tid. Helt nya resutranger var i området. Plus min favorit affär som jag verkligen hade sett fram emot att spankulera i var igen bommad. det var mindre kul
sen.. tog jag igen mig på världens mysigaste starbucks! det ända starbuckset jag verkligen gillar här i the us and a. 
sen blev det empire state!!! kärlek säger jag bara. Jag dog av utsikten.. och jag var nära tårar. Manhattan är otroligt underbart..
och jag lämnar det snart. 
snyft. snyft.

kom hem för en liten stund sen. jag är typ död, och är i ett stort behov av sömn. 

New York. 
jobbit att vi måste göra slut. but
I do not do long distance.
men jag kommer komma tillbaka. 

I heart NY. 

Inga kommentarer: