lördag 7 mars 2009

What now my LOVE?


Idag har varit en fucking amazing day. förutom att solen inte sken. men man kan inte få allt. Som jag så många gånger påpekar..men alla är vi väl eniga på det planet?
vi är bara människor..

iafall var jag uppe med tuppen (som går upp klockan kvart i 9, om ni undrar). Sjukt trött. jag vet inte varför. Iallfall så tog jag tåget till manhattan och promenerade till United Nations. WOW såååå coolt. träffa andra international students.. mesta dels från tyskland.. De tyckte att man skulle plugga i Lund och att New York var dyrt. (anna you´re making the right choice. The germans cant be wrong). En svenne grabb okcså.. från Sthlm. FUCK. jag kan inte prata svensk längre, det lät helt fuckat. Han måste tro jag var helt retarded. Inte för det gör något för han var inte söt. Nu är inte utseende allt.. MEN please jag har 22 dagar kvar i Amerika.. jag måste vara ytlig.  
Visningen sv UN var intressant och nu har jag ännu en grej att skryta med. Det ni. fuckers.
sen vandrade jag runt på manhattan. Fin ö. Leta reda på Carries trappa. typ onsynlig. Och sprang in på biblioteket där hon och Mr.Big nästan gifter sig. Ett superfint ställe som jag önskar jag besökt tidigare. I liked it. 

skön dag. Jag önskar jag hade lite mer pengar bara... för oj oj oj oj oj vad jag hittade fina grejjer idag. mmm.. 
men..
det ända jag kunde köpa var en present till min syrra. Det är bra att jag prioroterar andra framför mina egna behov.. Jag  är ingen egoist. 

nu.. göra annat.

Moon River and me...

Inga kommentarer: