torsdag 12 mars 2009

Pass time in my room alone


sjuk.. sjukare.. sjukast

jag är nog sjukare. typ känner mig död. eller jag gjorde imorse när jag vakna. NU har jag gjort allt för att må bättre.. 
det vill säga..
1.Hyrt film!! en massa! såna enkla filmer som man skrattar åt och blir kär! ? och även några SATC avsnitt.
2. shoppat! (oops! jag vet, men hur jävla ofta befinner man sig i världens huvudstad). 
3.Gick inte till min föreläsning. (jag verkligen palla inte)
4. köpte gott att äta. choklad och diverse. 
5. CHILLA

jag är på nummer fem nu som ni kanske förstår.

idag.. på min lilla shoppingrunda hittade jag VÄRLDENS FINASTE VÄSKA!!! men det kosta också. Måste överväga. Men som sagt.. hur ofta bor jag i NY? 
och så fantastikst fin som det var... love love love love love
sen.. köpte jag en present till min bästis. För det är hon värd. Anna är världens bästa vän.
Nu ska jag sova lite tror jag.. 
jag fick ont i öronen nu..

Inga kommentarer: