måndag 16 mars 2009

the stars of track and field.

Fy fan vad jag har varit duktig idag! 
jag har städat, svarat på mejl, och pluggat. 
bra elin.. bra!

faktiskt pluggat riktigt bra. Med det menar jag att jag i princip har skivit 1/4 av min term paper. tjooo vad livet känns enklare nu. Och.. med princip menar jag att jag nästan har gjort och. Och att den lilla nästan biten kommer bli klar innan jag går till sängs ikväll, eller inatt. 
jag är i vilket fall stolt över min prestation. Jag har inte läst igenom det jag skrivit.. men jag har en känsla av att det är jäklit bra. :)

fick även en liten pratstund med anna på msn. men hon var bakis och död.. då det blev inte så mycket. men det var fett värt iallfall. hej liskom.

nej.. om man skulle ta och skriva klart den här fjärdedelen.. så man kan få sova. jag är fakitskt trött. hmm.. 
inte för att det skulle var konstigt. Asså jag vet inte vad jag snackar om,

hej så länge!

Inga kommentarer: