tisdag 10 mars 2009

There is so much more

idag är det 18 dagar tills jag åker hem. Fan vad jag tjatar. 
:)

idag skrev jag tenta. Yihaa. jag tror det gick bra! det kändes bra. Sen konverserade jag lite med Morgan. Det var kul.. tycker det är lite synd att vi inte hängt lika mycket som vi gjorde förra terminen. Men.. äh..

Börjar bli sjukt. Utbrytningsfasen. fett irriterande. Känner i huvudet och i halsen. Tog annas tips med att äta choklad.. vet inte om det hjälpte. Får se imorron.
Jag vill inte bli sjuk. OM kroppen tänker bli sjuk så kan den få bli det sista veckan.. Men nu??!?! jag har för mycket att göra.

somnade vi fem tiden. efter att ha suttit x antal timmar vid msn. (det kanske bara var 1 föresten) hade inte tänkt sova.. men är man hänging så är man. skönt vare.
Gick och hadlade lite vid 7 tiden. Det är underigt, men jag träffade på Boris igen utanför target. Han är fan lite söt. 
Eller .. lider jag av grabb brist så jag tycker alla är söta?
jag vet inte. 
jag gör inga drastiska beslut just nu iallfall!

Har en essay due tomorrow. Nästan klar. 
ska nog titta lite på film nu.. låta allt smälta in. 
bra idé va? 
I believe so. 

puss.

Inga kommentarer: