tisdag 3 mars 2009

This is the last time

Oj oj.. jag måste sova nu. klockan är halv 3.. jag ska upp 8. :S

fuck. vad måsten jag har. men.. ähh.. jag chillar ändå! 
haha

idag var skolan stängd.. Det snöade nämligen. Amrikaner kan inte deala med snö.. allt stänger när det kommer lite snö. Men, jag ska väl inte klaga för jag fick en ledig dag. (vilket resulterade i att jag nästan har legat i sängen hela dagen, men det är hemligt).

har precis skrivit klart min essay för imorron. Blev bra tror jag.. och hoppas jag. Poetfittan är inte alltid den mest givmilda person när det gäller betyg. Man måste verkligen skriva bra. 
Fråga mig inte varför jag blev klar så sent. JAg har en skrivar period på dygnet. Den ligger mellan 22.00 till ca 02.00. Jag har ingen aning om varför. Men det är mina kretiva timmar iallfall. :)

fick ett A på min International Business tenta. JAG ÄR FETT JÄVLA GLAD FÖR DET! lättare att känna motivation till term-paperet. 

Sova vare.
gonatt
puss

Inga kommentarer: