fredag 27 mars 2009

Don´t get it twisted


tjaaa...

fy fan.. packa alltså. Men inte så miserabelt som det brukar vara. 
Palla övervikt bara. Jag är sjukt rädd för det, och ändå har jag fått slänga VÄLDIGT mycket. 
hoppas jag har lite tur imorron.

Boris och jag har gjort res planer iallfall.  Det är tur man har en snäll typ bosnier (han är något annat, men kunde lika gärna vara en bosnier), till vän som tar hand om en. Han ska hjälpa mig imorron med mina väskor och se till så att jag kommer på rätt bil till JFK. snäll kille.

Känns verkligen inte som jag ska åka hem imorron. shiiit. 
så att sova blir nog inga problems. 

ska dra ett csi avsnitt nu, sen sova. 

hörs väl!
antingen sitter jag i sverige, eller har dött i en flygolycka.. eller kanske bloggar från flygplatsen om jag har tråkit.
You´ll never know. 

peace!

Inga kommentarer: