tisdag 24 mars 2009

Sober.

jag är ju för jävla rolig.. fasiken vad jag skratta åt mig själv när jag vaknade igår och läste allt jag gjort. allt.. allt .. allt. haha :) 

i vilket fall så var min lördag kväll mycket lyckad! härligt att vara riktigt jävla packad! nej.. så full var jag verkligen inte. skönt att vara full helt enkelt. 
Purchase är ett för jävla kul ställe att festa på. Önskar att jag hängt lite mer där. 
synd var att alla på festen var gay, förutom den söta britten, men han hade ju såklart tjej.
Men elin behövde hångla.. så jag hitta en Brat. alltså.. det var hans  namn, han var från Buffalo ironiskt nog. bonde-brat. buffalo-wings. hahaha. ja.. jag säger då det..

igår mådde jag ju som jag förtjänade. dvs sjukt bakis. men det gjorde inget.. jag gick liksom all in! :) men det blev ju inte något plugg gjort, vilket har gjort mig lidande idag istället. inte lika kul. men mitt val. mitt val. 
efter lite donken igår så kändes det iallfall lite bättre...
de har tydligen Mc.Flurry oreos här. fuck att jag missat det. men bättre sent än aldrig. 

nu ska jag forsätta med mina studier. 
2 exams och 2 essays för imorron! keep going ELIN!!
sverige om 4 dar! yeeeees. 

Inga kommentarer: