söndag 8 mars 2009

Such Great Heights


puh.. jag pluggar.
big exam tomorrow. excited? big No NO.
men.. jag gör så gott jag kan. 

nu har jag dock tagit pause. tyckte det behövdes. forsätter igen om ett litet tag. Ska titta lite på film nu tror.. men bara ett litet tag.

idag pratade jag med anna, hanna och carro på msn. Jag blir så lycklig och vill hem.
3 veckor.
det är ingenting om man tänker att det är 19 dagar.
Men om man sen börjar tänka att det är en fjärdedel av tiden jag kommer vara här.. då är det fett långt. Så jag försöker att tänka att det är 3 veckor som i 19 dagar och att den tiden kommer gå fort.
Alltså.. ni kasnke tycker jag har lite mycket hemlägtan. Men så är inte fallet. Jag bara saknar alla person så mycket just nu. men inte så jag mår dåligt eller så. Så ni behöver iallfall inte vara olroliga.
Idag kom mamma ihåg min adress okcså. Har inte fått mejl från henne på typ två veckor. Jag började tro att hon glömt bort att jag exictera.. men inte.  Vilket är bra. 
Nu.. lite film. 
Sen DOnken shake och mer plugg. 

Inga kommentarer: