torsdag 26 mars 2009

Tretton Trappor


då var det bara 48 timmar kvar tills jag faktiskt ÄR i sverige igen. jag vette fan. men lustigt känns det.

och believe it or not.. men jag har i stort sätt packat allt. väldigt skönt. Inte så mycket att göra imorron med andra ord. det känns bra.. förra gången blev det sjukt stressigt och jag trodde jag hade framförhållning. OR not. men nu har jag verkligen haft det.. 
men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp liksom. 

Shenhav åkte idag. Fett tråkigt! eller jag är självklart glad för hennes skull.. men jag menar det är tomt.

Vart kommer alla mina skor ifrån? jag hoppas verkligen kan inte behöver slänga något par. 
palla övervikt. jag vill inte!

nej.. men man kanske ska sova. Har rätt mycket att pyssla med imorron faktiskt! 

hej så länge!

Inga kommentarer: