fredag 20 mars 2009

Ljudet av ett Hjärta

då var det bara en vecka kvar i Amerika. sick. sjukt. 
eller.. en vecka imorron! fast klockan är efter 12 så.. enligt reglerna så är det en vecka. 
Jag är fett glad för det! 

den här veckan har varit stressig!!! så sjukt.. har haft min stora term paper att skriva. Har blivit mycket sena kväll.. eller tidiga morgonar. Det beror på hur man vill se det hela. 
Men inlämnad blev den.. och jag är fantasktiskt glad för det!

Har bara 3 skoldagar kvar. hur underbart? med med de tre skoldagarna kommer 3 prov och 2 essays. shoo.. så ni kan ju gissa vad jag ska göra i helgen. Precis.. packa.

och plugga.
lite iallfall. 
hihi

jag lyssnar på gyllene tider.
kung av sand. påminner väldigt mycket om i sommras. Dans på ön. vin. full. glad. lycklig. skot-pojken. husvagn. gang bang. (nej, glöm det sista)

puss.

Inga kommentarer: