lördag 14 mars 2009

Såå.. jag börjar känna mig bättre.. vilket är underbart! Det tyder på att det hela inte var så allvarligt och att jag troligtvis inte kommer vara sjukt när jag åker hem. Och tacka fan för det, för jag hatar nämligen att vara sjuk på flygplan!!
såå..
igår gick jag och tittade på den där väskan. Men jag kände inte alls samma kärlek som jag gjorde första gången jag såg den. Antagligen feber yra. Så jag köpte den inte.
Köpte istället undies från DKNY. väldigt fina lila. 

idag är det lördag. tydligen St:Patrick Parade. Får ta och kolla läget. Fulla irländare, kan bli kul.
Annars.. så har jag tänkt börja skriva min EU term paper. Mer kul än så blir det nog inte. 

dagen har förövrigt börjat bra. Vaknade fett utvilad, satte mig vid datorn.. läste ett fint inlägg från Anna.. blev lycklig som fan. Påminde mig om att det bara är 13 dagar kvar tills jag är hemma! hur nice är inte det.  Drack en kopp kaffe och kolla runt. Skönt liksom. Nu ska jag göra mig lite fin och möta resten av dagen. 

:)
puss.


Inga kommentarer: