onsdag 4 mars 2009

Piazza, New York Catcher


öh tjaa..
det känns som om jag har blivit överkörd av en lastbil och sen ner plattad av en sån där som plattar till asfalt. Eller hel enkelt manglad, kort och gott. 

Jag somnade klockan 4 inatt. WTF. jag hatar när jag inte kan sova. Sen var jag tvungen att stiga upp klockan 8. Jag var trött. Skola till 3. Sen helt spontat kom en kille fram till mig och fråga om jag skulle hänga med på en kaffe. Sure tänkte jag. Ok.. en kille.. jag vet att han heter William och kommer från Sydamerika. Så det var ju inte bara en kille.
Men han köpte kaffe och kaka till mig. Satt och snacka. Sen utmanade han mig på att kasta pil. Jag vann självklart.. SÅ vi köpte glass och firade. Sen hjälpte han mig att handla mat...
Jag tror att jag var på en date. 
Han vill bjuda mig på bio också. 
Varför inte liskom... (men han är inte min typ). 
Fast.. jag tror han vill gifta sig med mig. jobbigt.

Chillade med ryssen och Shenhav. Ryssen berätta att han hade en son. shit. Sen berättade han hur sonen blev till. Dubbel shit. Sen sa han att han ville ge mig 4 barn. trippel shit. 
bomb efter bomb exploderade.
sjukt.

nä.. jag ska sova. Men.. vilken bra dag!

Inga kommentarer: